مقالات سال 2023
عنوان مقاله :Barriers to Winning Medals at International Swimming Events: An Understanding of the Iranian Expert's Heuristic Patterns
عنوان نشریه :Archives in Sport Management and Leadership
مقالات سال 2022
عنوان مقاله :نقش رسانه های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی مشهد
عنوان نشریه :مطالعات بازاریابی ورزشی
عنوان مقاله :اثرات جهانی شدن بر توسعة ورزش ایران
عنوان نشریه :فصلنامه مطالعات راهبردی ورزش و جوانان
مقالات سال 2021
عنوان مقاله :The Relationship between Sensory Marketing, Customer Satisfaction and Loyalty in Luxury Sports Clubs
عنوان نشریه :Sports Business Journal
مقالات سال 2020
عنوان مقاله :تاثیر جامعه پذیری سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرد-محیط
عنوان نشریه :پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش
مقالات سال 2019
عنوان مقاله :ادراک کیفیت خدمات، رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران حاضر در یک رویداد ورزشی
عنوان نشریه :پژوهش هاي فيزيولوژي و مديريت در ورزش
مقالات سال 2018
عنوان مقاله :موانع توسعه هندبال سبزوار و ارائه راهکار
عنوان نشریه :مدیریت و توسعه ورزش
مقالات سال 2017
عنوان مقاله :موانع توسعه هندبال سبزوار و ارائه راهکار
عنوان نشریه :مدیریت و توسعه ورزش
عنوان مقاله :بررسی ارتباط هویت برند با هویت تیمی هواداران در تیم های لیگ برتر فوتبال
عنوان نشریه :رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
عنوان مقاله :ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی گردشگران ورزشی پارک های آبی مشهد
عنوان نشریه :پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
مقالات سال 2016
عنوان مقاله :بررسی و مقایسه مديريت زمان و فرسودگی شغلي در کارکنان فعال و غير¬فعال دانشگاه حکیم سبزواری
عنوان نشریه :مدیریت منابع انسانی در ورزش
عنوان مقاله :ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با وفاداری گردشگران ورزشی پارک های آبی ورزشی مشهد
عنوان نشریه :مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش
عنوان مقاله :ادراک دانشجویان دانشگاههای سبزوار از اثرات داوطلبی در رویدادهای ورزشی و غیرورزشی
عنوان نشریه :رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
مقالات سال 2015
عنوان مقاله :ارتباط بین ابعاد کیفیت خدماتبا وفاداری گردشگران ورزشی پارک های آبی مشهد
عنوان نشریه :مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش
عنوان مقاله :اثرات توسعه ورزش بر فرآیند جهانی شدن ایران
عنوان نشریه :مطالعات راهبردي ورزش و جوانان
عنوان مقاله :راهبردهای توسعه گردشگری ورزشی تفریحی در ایران
عنوان نشریه :مديريت و توسعه ورزش
مقالات سال 2012
عنوان مقاله :عوامل مؤثر برتوسعه صىنعت گردشگری ورزشی در ايران
عنوان نشریه :ورزش و علوم زیست حرکتی
مقالات سال 2022
The relationship between club social media interaction and customer loyalty of bodybuilding and aerobics clubs
سیزدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ، 2022-03-09
مقالات سال 2021
THE RELATIONSHIP BETWEEN ONLINE SOCIAL BRAND IDENTITY AND CUSTOM ER LOYALTY OF MASHHAD BODYBUILDING AND AEROBICS CLUBS
اولین کنگره بین المللی علوم ورزشی و پژوهش های بینا رشته ای/نیمه مجازی ، 2021-11-12
مقالات سال 2017
طراحی مدل ساختاری انگیزه و اجتماعی شدن
همایش بین المللی مدیریت و علوم انسانی ، 2017-12-21
تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی داوطلبان ورزشی بر انگیزش آنها
پژوهش های مدیریت و علوم انسانی ، 2017-12-21
تعیین ارتباط بین نوستالژی با نگرش گردشگران ورزشی نوستالژیک
همایش بین المللی مدیریت و علوم انسانی ، 2017-12-21
بررسی میزان انگیزه، تجربه و اجتماعی شدن در گردشگران ورزشی نوستالژیک
همایش بین المللی مدیریت و علوم انسانی ، 2017-12-21
تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی داوطلبان ورزشی بر تعهد سازمانی آنها
پژوهش های مدیریت و علوم انسانی ، 2017-12-21
تعیین ارتباط بین نوستالژی با تمایلات رفتاری گردشگران ورزشی نوستالژیک
همایش بین المللی مدیریت و علوم انسانی ، 2017-12-21
ارتباط تناسب فرد محیط با رفتار شهروندی سازمانی
مطالعات نوین مدیریت در ایران ، 2017-09-16
ارتباط جامعه پذیری سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی
مطالعات نوین مدیریت در ایران ، 2017-09-16
ارتباط مسئولیت اجتماعی باشگاه با هویت تیمی در باشگاه های لیگ برتر والیبال
نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم ورزشی ، 2017-08-11
ارتباط مسئولیت اجتماعی باشگاه با تصویر تیم در باشگاه های لیگ برتر والیبال
نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم ورزشی ، 2017-08-11
مقالات سال 2016
بررسی وضعیت مؤلفه¬¬ی شخصیت برند مقصد گردشگری ورزشی ایران
کاربرد علوم در تربیت بدنی و صنعت ورزش ، 2016-12-26
بررسی نقاط ضعف و قوت صنعت گردشگری ورزشی سبزوار
توسعه علوم و فناوری های نوین در ایران ، 2016-12-26
بررسی فرصت ها و تهدیدهای صنعت گردشگری ورزشی سبزوار
توسعه علوم و فناوری های نوین در ایران ، 2016-12-26
بررسی چالش¬های موقعیت¬یابی برند مقصد گردشگری ورزشی ایران
کاربرد علوم در تربیت بدنی و صنعت ورزش ، 2016-10-27
مقالات سال 2015
مقایسه دیدگاه مدیران و متخصصین ورزشی و گردشگری در خصوص اثرات توسعه گردشگری ورزشی در جزیره کیش
انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران ، 2015-05-21
ارزیابی گردشگران ورزشی از ابعاد کیفیت خدمات مجموعه های آبی شهر مشهد
انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران ، 2015-05-21
بررسی اثرات جهانی شدن بر توسعه بعد اجتماعی و فرهنگی ورزش ایران
رویکردهای نوین در تربیت بدنی و علوم ورزشی ، 2015-05-12
شناسایی شاخص های عنصر مکان در بازاریابی گردشگری ورزشی ایران
هشتمین همایش تربیت بدنی و علوم ورزشی ، 2015-02-20
اثرات جهانی شدن در توسعه بعد اقتصادی ورزش ایران
هشتمین همایش تربیت بدنی و علوم ورزشی ، 2015-02-20
مقالات سال 2014
Effective Factors on Women Participation in Mountaineering; Case Study: Binalud Mountains, Neishabur-Iran
6TH IWG WORLD CONFERENCE ON WOMEN AND SPORT ، 2014-06-16
پیش بینی وفاداری گردشگران ورزشی با توجه به مولفه های کیفیت خدمات و رضایتمندی، مطالعه موردی: مجموعه های آبی مشهد
سومین همایش ملی ورزش برای همه ، 2014-05-15
پایان نامه های سال 2024
بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی در ایجاد رضایتمندی، اعتماد و وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مریم سادات افضلی نیا
پایان نامه های سال 2023
نقش کلیشههای جنسیتی در مشارکت زنان در فعالیتهای بدنی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سمیرا حاتمی
ارتباط عقاید قالبی جنسیتی با باور به سقف شیشه ای با نقش میانجی گر دینداری اسلامی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محدثه فتحی قاچکانلو
تاثیر ساختار داستان برند بر تصویر برند: مطالعه مجموعه های ورزش های آبی مشهد
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):غزاله عروجی
پایان نامه های سال 2021
بررسی موانع مشارکت مردم شهر نیشابور در تفریحات ورزشی فضای باز
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):امیرحسین برجی
شناسایی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص راهکارهای توسعه شطرنج بانوان ایران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):زهرا عاقلی
شناسایی و اولویتبندی موانع و محدودیتهای توسعه ورزش کشتی در استان خراسان جنوبی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):کریم حسین زاده
بررسی وفاداری مشتریان از طریق میزان مشارکت و تعامل در شبکه های اجتماعی: مطالعه باشگاه های بدنسازی و ایروبیک شهر مشهد
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):ندا ضیائی قوچان عتیق
تعیین ارتباط بین تجارب کسب شده، هویت ورزشی اجتماعی و انگیزه ها با رضایتمندی گردشگران ورزشی ماجراجویانه
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):حسن بهزادی
پایان نامه های سال 2020
ارتباط بازاریابی حسی با رضایتمندی و وفاداری مشتریان باشگاههای ورزش لوکس
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):زهرا ربانی نیک
پایان نامه های سال 2019
بررسی نگرش مدیران، معلمان تربیت بدنی و والدین در خصوص تأثیرات مثبت فعالیت ورزشی در محیط طبیعی بر دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر سبزوار
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):ریحانه غفارزاده
اولویتبندی عوامل مؤثر بر اعتماد ورزشکاران به بیمه پزشکی ورزشی و تأثیر آن بر تعهد نسبت به بیمه و ارائه مدل
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فتانه ره انجام
ارتباط بین اعتماد سازمانی و تعهد سازمانی در کارکنان هیأت¬های ورزشی فعال استان خراسان رضوی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محمد رستمی
تعیین رابطه هوش مالی و دانش مالی مدیران ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی بر اثربخشی و کارایی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فاطمه سادات طباطبائی مهریزی
تعیین رابطه بین کانالهای ارتباطی با انگیزه های گردشگران ورزشی فعال و وفاداری آنها در لیگ برتر والیبال خراسان رضوی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):علی مرادی جمال
بررسی تاثیر نحوه یادگیری قواعد ورزشی و لذت¬بردن بر رفتار مصرف آینده دانشجویان مشارکت¬کننده در ورزش
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سمانه ربانی قره تکان
رابطه بین انگیزش و وجدان کاری با مدیریت زمان در معلمان تربیت بدنی شهرستان سبزوار
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مجید معصومی
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات ارائه شده باشگاه های فوتبال
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):معصومه بزدی لنگری
شناسایی الگوی ذهنی خبرگان در خصوص عدم موفقیت شناگران تیم ملی در رویدادهای بین المللی(با استفاده از روش Q )
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):علی بهره ور
پایان نامه های سال 2018
بررسی انگیزه ها و تجربیات گردشگران ورزشی لیگ برتر فوتبال خلیج فارس در شهر مشهد.
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مهناز بیغمی
بررسی مشغولیت شغلی و کنترل شغل در دانشجویان علوم ورزشی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):ساره حسین زاده
بررسی ادراک نقش داوطلبی، رضایتمندی و نیات رفتاری آتی داوطلبان ورزشی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):عالیه نسل شاملو
تعیین ارتباط بین نوستالژی با نگرش و تمایلات رفتاری گردشگران ورزشی نوستالژیک
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سوسن دلاوری مقدم
بررسی ادراک زنان از سقف شیشه¬ای و تعیین ارتباط ویژگی¬های فردی و سازمانی با آن در سازمان¬های ورزشی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):منیژه رودسرابی
بررسی تأثیر شخصیت برند باشگاه فوتسال فرش آرا مشهد بر وفاداری هواداران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فریبا عباسی
بررسی انگیزش و تعهد سازمانی در داوطلبان سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فاطمه مرادی برزل آباد
بررسی ارتباط بین انگیزه¬ها با اجتماعی شدن در گردشگران ورزشی نوستالژیک
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):نعیماالسادات انوشا
عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری ورزشی کوهستان با تمرکز بر نوآوری
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فاطمه سلاحی
بررسی موانع و محدودیتهای توسعه پایدار فوتسال در شهرستان سبزوار
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):صادق کوشکی
پایان نامه های سال 2017
تاثیر جامعه پذیری سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرد – محیط در ادارات ورزش و جوانان استان لرستان
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):ندا موید
ارزیابی وفاداری برند، ادراک و پذیرش هواداران از حامیان مالی در ورزش
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):داود خدابنده
بررسی عوامل موثر در مدیریت استعداد هندبال ایران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):علی اکبر خوشنویس زارچ
بررسی ارتباط هویت برند با هویت تیمی هواداران در تیم های لیگ برتر فوتبال ایران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):جواد فسنقری
تبیین شایستگیهای مدیران برگزارکننده جشنوارههای ورزشی دانشآموزی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مریم عزیزی
بررسی سبک خرید مشتریان کالاهای ورزشی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):نرگس بیدخوری
شناسایی و تحلیل فرصتهای کارآفرینی در صنعت ورزش استان خراسان شمالی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):زهرا پرنده شیروان
بررسی چالش های برند مقصد گردشگری ورزشی ایران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مرضیه رحیمی
تدوین برنامه راهبردی توسعه صنعت گردشگری ورزشی سبزوار
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سمانه رنجبر طزرقی
بررسی دیدگاه دست اندرکاران و مدیران ورزش از کارکردها، اهمیت و فرم سازمانی ورزش با رویکرد توسعه ورزش کشور
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محمد جعفری نسب
پایان نامه های سال 2016
نقش اثرات ادراک شده رویداد ورزشی کوچک برکیفیت زندگی فردی، اجتماعی و حمایت ساکنین از گردشگری ورزشی. مطالعه موردی: جشنواره ورزشی ایلات و عشایر
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سیدرسول مسعودی
بررسی دانش و نگرش شهروندان در مورد گردشگری ورزشی یاسوج
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):طاهره کاظمی مفرد
بررسی تاثیر بازیکنان ستاره بر برندسازی تیم های ورزشی حرفه ای
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):علیرضا جلالی گرمرود
بررسی انگیزه ها و محدودیت های حضور گردشگران ورزشی هوادار لیگ اسب دوانی ایران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):عاطفه آذری
بخش بندی بازار صنعت گردشگری ورزشی کشور و شناسایی بازار هدف با رویکرد جغرافیایی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مرجان شمس آبادی
اثرات توسعه گردشگری ورزشی در ایران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):روح اله افچنگی
بررسی ارتباط کیفیت بازی، کیفیت خدمات و هویت تیمی با رضایتمندی و وفاداری هواداران مرد تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):امیرعلی یوسفی کلاتی
پایان نامه های سال 2015
بررسي اهميت و نقش ارتفاعات بينالود در جذب گردشگر ورزشي
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):جابر استیری
بررسي مديريت زمان و فرسودگی شغلي در كارمندان و اعضاي هيئت علمي فعال و غير فعال ورزشي دانشگاه حکيم سبزواري
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سمیه ابراهیمی
ادراک دانشجویان دانشگاههای سبزوار از اثرات داوطلبی با تأکید بر رویدادهای ورزشی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):الهه فهیمی نژاد
بررسی اثرات توسعه ورزش بر فرآیند جهانیشدن ایران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):یوسف حمزه لو
پایان نامه های سال 2014
بررسی اثرات جهانی شدن بر توسعه ابعاد مختلف ورزش ایران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):آیناز آرخی
بررسی موانع و محدودیت ها ی توسعه هندبال در شهرستان سبزوار و ارائه راهکارهای توسعه پایدار
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):افسانه کیخسروی یزد
پایان نامه های سال 2013
بررسی کیفیت خدمات ، رضایت مندی و وفاداری گردشگران ورزشی مجموعه های آبی مشهد.
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محمدهادی اسماعیلی