مقالات سال 2024
عنوان مقاله :ارائه مدل ارتباطی بین منابع و نیازهای شغلی با انگیزه معلمان تربیت بدنی خراسان رضوی
عنوان نشریه :پژوهش در ورزش تربیتی
عنوان مقاله :تاثیر موقعیت عدم قطعیت برند بر ارزش ویژه برند تیم فوتبال پرسپولیس با کنترل نقش هویت تیمی هواداران
عنوان نشریه :پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
مقالات سال 2023
عنوان مقاله :واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور
عنوان نشریه :مطالعات مدیریت ورزشی
عنوان مقاله :Barriers to Winning Medals at International Swimming Events: An Understanding of the Iranian Expert's Heuristic Patterns
عنوان نشریه :Archives in Sport Management and Leadership
مقالات سال 2022
عنوان مقاله :نقش رسانه های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی مشهد
عنوان نشریه :مطالعات بازاریابی ورزشی
عنوان مقاله :اثرات جهانی شدن بر توسعة ورزش ایران
عنوان نشریه :فصلنامه مطالعات راهبردی ورزش و جوانان
عنوان مقاله :شناسایی و اولویت بندی مولفه های برندسازی ملی ورزشی ایران
عنوان نشریه :مدیریت و توسعه ورزش
مقالات سال 2021
عنوان مقاله :The Relationship between Sensory Marketing, Customer Satisfaction and Loyalty in Luxury Sports Clubs
عنوان نشریه :Sports Business Journal
مقالات سال 2020
عنوان مقاله :تاثیر ارزش ویژه برند و هویت تیمی هواداران بر گسترش برند تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس
عنوان نشریه :پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت
عنوان مقاله :تاثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس (مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد)
عنوان نشریه :مدیریت و توسعه ورزش
مقالات سال 2019
عنوان مقاله :ادراک کیفیت خدمات، رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران حاضر در یک رویداد ورزشی
عنوان نشریه :پژوهش هاي فيزيولوژي و مديريت در ورزش
عنوان مقاله :تعیین سهم نسبی عملکرد کارکنان از بازاریابی داخلی (مطالعه موردی: ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی)
عنوان نشریه :پژوهش هاي فيزيولوژي و مديريت در ورزش
عنوان مقاله :تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه های ورزشی شهر مشهد
عنوان نشریه :مديريت و توسعه ورزش
عنوان مقاله :Developing a Model of the Impact of Service Quality, Brand’s Social Identity and Attachment to the Team on the Loyalty of Football Fans
عنوان نشریه :New Approaches in Sport Sciences
عنوان مقاله :تحلیل و اولویت بندی عوامل موفقیت تعمیم برند باشگاه های فوتبال از دیدگاه خبرگان
عنوان نشریه :رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
عنوان مقاله :تحلیل گرایشات اخلاقی دانشجویان ورزشکار: نقش دینداری، جنسیت و نوع رشته ورزشی
عنوان نشریه :پژوهش در ورزش تربیتی
عنوان مقاله :The Effect of Brand, Design and Price on Perceived Quality and Re-Intent of Customers to Purchase Sports Brand Shoes
عنوان نشریه :New Approaches in Sport Sciences
عنوان مقاله :بررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکه های مجازی و فروشگاههای اینترنتی
عنوان نشریه :مطالعات مدیریت ورزشی
عنوان مقاله :مطالعه اثر رهبری تحول گرا بر بهره وری نیروی انسانی با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی کارکنان (مطالعه موردی: وزارت ورزش و جوانان)
عنوان نشریه :مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش
مقالات سال 2018
عنوان مقاله :رابطه اثربخشی ارتباطات داخلی با پذیرش تغییر در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های دولتی تهران
عنوان نشریه :مدیریت ورزشی
مقالات سال 2017
عنوان مقاله :مدل سازی عوامل موثر بر گسترش برند باشگاه های حرفه ای فوتبال
عنوان نشریه :مدیریت ورزشی
عنوان مقاله :ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی گردشگران ورزشی پارک های آبی مشهد
عنوان نشریه :پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
عنوان مقاله :شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران
عنوان نشریه :مديريت و توسعه ورزش
عنوان مقاله :بررسی ارتباط هویت برند با هویت تیمی هواداران در تیم های لیگ برتر فوتبال
عنوان نشریه :رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
مقالات سال 2016
عنوان مقاله :ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با وفاداری گردشگران ورزشی پارک های آبی ورزشی مشهد
عنوان نشریه :مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش
مقالات سال 2014
عنوان مقاله :رابطه ی محدودیت های گردشگران با رضایت مندی آنان در پیست های اسکی استان تهران
عنوان نشریه :مطالعات مدیریت ورزشی
مقالات سال 2013
عنوان مقاله :ارتباط توانمندسازی با آمادگی برای تغییر در کارکنان دانشکده¬های تربیت بدنی دانشگاه¬های دولتی تهران
عنوان نشریه :پژوهش در ورزش تربيتي
مقالات سال 2024
عوامل موثر بر رفتار مصرف غیر حضوری تماشاگران فوتبال
سومین همایش بین المللی و هشتمین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران ، 2024-02-15
مقالات سال 2022
The relationship between club social media interaction and customer loyalty of bodybuilding and aerobics clubs
سیزدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ، 2022-03-09
مقالات سال 2021
THE RELATIONSHIP BETWEEN ONLINE SOCIAL BRAND IDENTITY AND CUSTOM ER LOYALTY OF MASHHAD BODYBUILDING AND AEROBICS CLUBS
اولین کنگره بین المللی علوم ورزشی و پژوهش های بینا رشته ای/نیمه مجازی ، 2021-11-12
IDENTIFYING THE PROBLEMS OF PHYSICAL EDUCATION IN SABZEVAR EDUCATION
اولین کنگره بین المللی علوم ورزشی و پژوهش های بینا رشته ای/نیمه مجازی ، 2021-11-12
مقالات سال 2019
ارتباط شخصیت برند با وفاداری مشتریان مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی
دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکرد هویت ورزش رضوی ، 2019-11-29
بررسی تاثیر وابستگی عاطفی بر قصد خرید محصولات ارائه شده باشگاه فوتبال
همایش ملی تحقیقات نوین در علوم ورزشی ، 2019-02-07
مقالات سال 2018
تأثیر بازاریابی آنلاین به عنوان محرك جذب طرفدار براي باشگاه هاي ورزشی
کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی ، 2018-06-07
تأثیر رهبری تحولگرا بر بهره وری نیروی انسانی: مطالعه موردی وزارت ورزش و جوانان
چهارمین همایش ملی علوم ورزشی و تربیت بدنی ایران ، 2018-05-16
تأثیر توانمندسازی روانشناختی بر بهره وری نیروی انسانی: مطالعه موردی وزارت ورزش و جوانان
چهارمین همایش ملی علوم ورزشی و تربیت بدنی ایران ، 2018-05-16
مقالات سال 2017
بررسی میزان انگیزه، تجربه و اجتماعی شدن در گردشگران ورزشی نوستالژیک
همایش بین المللی مدیریت و علوم انسانی ، 2017-12-21
طراحی مدل ساختاری انگیزه و اجتماعی شدن
همایش بین المللی مدیریت و علوم انسانی ، 2017-12-21
بررسی ارتباط تصویر برند با هویت تیمی هواداران تیم پرسپولیس
دومین همایش ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران ، 2017-11-23
بررسی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری باشگاه پرسپولیس در شرایط عدم اطمینان برند با در نظر گرفتن نقش شناخت برند
دومین همایش اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران ، 2017-11-23
ارتباط مسئولیت اجتماعی باشگاه با تصویر تیم در باشگاه های لیگ برتر والیبال
نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم ورزشی ، 2017-08-11
ارتباط مسئولیت اجتماعی باشگاه با هویت تیمی در باشگاه های لیگ برتر والیبال
نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم ورزشی ، 2017-08-11
Effect of fan relationship factors of football fans in Iranian football league
3rd international conference on management, accounting and dynamic audit ، 2017-07-17
مقالات سال 2014
پیش بینی وفاداری گردشگران ورزشی با توجه به مولفه های کیفیت خدمات و رضایتمندی، مطالعه موردی: مجموعه های آبی مشهد
سومین همایش ملی ورزش برای همه ، 2014-05-15
پایان نامه های سال 2024
شاخصهای توسعه مشارکت ورزشی بانوان در مناطق محروم ایران: مورد پژوهی شهرستان خواف
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):منیژه ارجمندسنگانی
تاثیر بازاریابی محتوایی بر ابعاد شخصیت برند محصولات ورزشی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سیدمحسن جعفری
مقایسه مهارتهای زندگی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار دانشگاه حکیم سبزواری
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):علی دستورانی
بررسی تروما، سکوت و عملکرد سازمانی ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):ملیکا قزی
هم آفرینی ارزش در مراکز صنعتی _ ورزشی (مورد پژوهی ماشین سازی اراک)
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):بهداد خسروی
نقش سبک مربیگری در لذت بردن و حضور مجدد ورزشکاران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مجید فتحی مقدم
تحلیل جامعه شناختی ترجیحات گردشگری ورزشی در فضای باز: مورد پژوهی یک مقصد کویری در ایران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فاطمه دولت آبادی
بررسی نقش کارآفرینی اجتماعی در ایجاد رضایتمندی، اعتماد و وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مریم سادات افضلی نیا
پایان نامه های سال 2023
بررسی تاثیر خودکارآمدی کارآفرینانه بر قصد کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه های دولتی خراسان رضوی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):امید بزرگی
بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در استادیومهای فوتبال
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):روح اله فرهمند سنقرآبادی
رابطه مشارکت والدین با عملکرد تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی، استقلال عملکردی و رسیدن به معیارهای بزرگسالی دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):الهام روحی
شناسایی الگوی ذهنی خبرگان در خصوص فاکتورهای استعدادپروری در فوتبال پایه
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مژگان قاسمی نیا
رابطه بین کیفیت خدمات و تعامل مشتری با خلق ارزش باشگاه های بدنسازی شهر اصفهان
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سجاد زمانی اسفهرانی
بررسی تاثیر رابط کاربری وب سایت بر قصد خرید از فروشگاه های ورزشی آنلاین
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محمد زارع پور
بررسی ارتباط بین منابع و نیازهای شغلی با انگیزهی معلمان تربیت بدنی خراسان رضوی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فائزه جوان
نقش کلیشههای جنسیتی در مشارکت زنان در فعالیتهای بدنی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سمیرا حاتمی
ارتباط بین تناسب شغل- فرد با استراتژی کارهای احساسی در معلمان تربیت بدنی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):جعفر گرمابی
بررسی تأثیر مشارکت ورزشی بر هوش هیجانی دانشجویان تربیت بدنی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):زهرا غلام زاده
تاثیر مدیریت نیروی انسانی سلامت محور، تفکر مثبت نسبت به استرس و تخلیه احساسات کارکنان به صورت جمعی بر عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی)
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سعیده حسن پور
بررسی نقش رهبری خدمتگزار و رابطه مربی _ ورزشکار در عملکرد تیمی بانوان فوتسالیست خراسان رضوی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مریم ساربان نژاد
ارتباط عقاید قالبی جنسیتی با باور به سقف شیشه ای با نقش میانجی گر دینداری اسلامی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان رضوی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محدثه فتحی قاچکانلو
تاثیر ساختار داستان برند بر تصویر برند: مطالعه مجموعه های ورزش های آبی مشهد
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):غزاله عروجی
تحلیل رسانه اجتماعی پنج تیم پرطرفدار فوتبال ایران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):حانیه خلیل زاده
پایان نامه های سال 2022
ارزشیابی فضا، ایمنی، امکانات و تجهیزات ورزشی مدارس شهر کاشمر
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مهدی جمهوری
نقش زمان و نحوه شکل گیری هواداری در کودکی، وفاداری ونتایج تنفر در رفتار مصرفی بزرگسالی هوادارن فوتبال
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):حسین رفیعی نسب
طراحی مدل عوامل موثر بر توسعه ورزش دانشآموزی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):جواد فسنقری
عوامل استفاده غیرمستقیم ورزش در بین تماشاگران فوتبال
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):امیر فهیمی نژاد
شناسایی الگوهای ذهنی خبرگان در مورد موانع توسعه رشتههای ورزشی انفرادی کشور
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محمدرضا یوسفی
تدوین برنامه راهبردی ورزش قهرمانی افغانستان
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):رحمت ناطقی
بررسی انگیزش و رضایت شغلی مدرسین دانشکدههای علوم ورزشی استان خراسان رضوی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محمدرضا غلامیان
پایان نامه های سال 2021
تاثیر بازار یابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و وفاداری برند در باشگاه های لوکس ورزشی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):ناصر جوانمرد
بررسی موانع مشارکت مردم شهر نیشابور در تفریحات ورزشی فضای باز
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):امیرحسین برجی
شناسایی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص راهکارهای توسعه شطرنج بانوان ایران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):زهرا عاقلی
مقایسه مهارت های زندگی دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار مقطع متوسطه دوم شهرستان نیشابور
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):غلامرضا نوری فروتقه
بررسی ارزش های اخلاقی دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار دانشگاه های شهرستان سبزوار
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):علیرضا ذبیحی
شناسایی و اولویتبندی موانع و محدودیتهای توسعه ورزش کشتی در استان خراسان جنوبی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):کریم حسین زاده
بررسی وفاداری مشتریان از طریق میزان مشارکت و تعامل در شبکه های اجتماعی: مطالعه باشگاه های بدنسازی و ایروبیک شهر مشهد
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):ندا ضیائی قوچان عتیق
پایان نامه های سال 2020
بررسی عوامل موثر بر بین المللی شدن ورزش زورخانه ای
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محسن گلستانی زاده
ارتباط بازاریابی حسی با رضایتمندی و وفاداری مشتریان باشگاههای ورزش لوکس
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):زهرا ربانی نیک
بررسی اعتماد به نفس و انگیزه معلمان تربیت بدنی متخصص و غیر متخصص مقطع ابتدایی شهرستان سبزوار
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سمیرا ذبیحی مظفراباد
پایان نامه های سال 2019
بررسی نگرش مدیران، معلمان تربیت بدنی و والدین در خصوص تأثیرات مثبت فعالیت ورزشی در محیط طبیعی بر دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر سبزوار
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):ریحانه غفارزاده
ارتباط بین اعتماد سازمانی و تعهد سازمانی در کارکنان هیأت¬های ورزشی فعال استان خراسان رضوی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محمد رستمی
تاثیر ارزش های کار مدیریتی درک شده بر فرهنگ سازمانی سازنده ادراک شده و رضایت شغلی کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استان خراسان بزرگ
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):زهرا میان ابادی
تعیین رابطه بین کانالهای ارتباطی با انگیزه های گردشگران ورزشی فعال و وفاداری آنها در لیگ برتر والیبال خراسان رضوی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):علی مرادی جمال
تاثیر شایستگی شناختی، تکنولوژیکی و احساسی درک شده از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر رضایت مندی تماشاگران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محسن اسماعیلی ثانی
رابطه بین انگیزش و وجدان کاری با مدیریت زمان در معلمان تربیت بدنی شهرستان سبزوار
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مجید معصومی
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات ارائه شده باشگاه های فوتبال
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):معصومه بزدی لنگری
بررسي ارتباط اعتماد و سلامت سازماني با آمادگي كاركنان در برابر تغيير در كاركنان ادارات كل ورزش و جوانان استان خراسان رضوي
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محمدرضا دلیر
شناسایی الگوی ذهنی خبرگان در خصوص عدم موفقیت شناگران تیم ملی در رویدادهای بین المللی(با استفاده از روش Q )
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):علی بهره ور
پایان نامه های سال 2018
بررسی تاثیر برند، طراحی و قیمت بر کیفیت ادراک شده و قصد خرید دوچرخه
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):کاظم لطفی خیابانی
ارتباط بین مهارتها و تمایلات کارآفرینی دانشجویان دانشکدههای علوم ورزشی استان خراسان رضوی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مریم ناوی پور
بررسی ادراک زنان از سقف شیشه¬ای و تعیین ارتباط ویژگی¬های فردی و سازمانی با آن در سازمان¬های ورزشی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):منیژه رودسرابی
بررسی ادراک نقش داوطلبی، رضایتمندی و نیات رفتاری آتی داوطلبان ورزشی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):عالیه نسل شاملو
بررسی تأثیر شخصیت برند باشگاه فوتسال فرش آرا مشهد بر وفاداری هواداران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فریبا عباسی
ارزشیابی از فضا، امکانات و تجهیزات ورزشی مدارس در شهرستان سبزوار
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مسعود فخری
بررسی ارتباط بین انگیزه¬ها با اجتماعی شدن در گردشگران ورزشی نوستالژیک
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):نعیماالسادات انوشا
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت استعداد در انتخاب افسران ورزش منطقه شمالشرق نزاجا
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):علی رسا
عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری ورزشی کوهستان با تمرکز بر نوآوری
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فاطمه سلاحی
بررسی موانع و محدودیتهای توسعه پایدار فوتسال در شهرستان سبزوار
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):صادق کوشکی
تاثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هوادران تیم فوتبال پرسپولیس
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):احمد نظری ترشیزی
پایان نامه های سال 2017
بررسی و مقایسه میزان آمادگی برای کارآفرینی دانشجویان دانشکده های علوم ورزشی استان خراسان رضوی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):احسان علی خوجه قلعه حمام
ارتباط مسئولیت اجتماعی باشگاه با تصویر تیم، هویت تیمی و وفاداری به تیم در باشگاههای منتخب لیگ برتر والیبال
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سیدابوالفضل میرابی
بررسی ارتباط هویت برند با هویت تیمی هواداران در تیم های لیگ برتر فوتبال ایران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):جواد فسنقری
شناسایی و تحلیل فرصتهای کارآفرینی در صنعت ورزش استان خراسان شمالی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):زهرا پرنده شیروان
پایان نامه های سال 2016
ارتباط بازاریابی داخلی با رضایتمندی، وفاداری و عملکرد شغلی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان رضوی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محمود ایزدی
بخش بندی بازار صنعت گردشگری ورزشی کشور و شناسایی بازار هدف با رویکرد جغرافیایی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مرجان شمس آبادی
ارتباط آمیخته ترویج با ارزش ویژه برند شرکتهای تولیدکننده پوشاک ورزشی در ایران
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):حسین حاجی نژاد
پایان نامه های سال 2013
بررسی کیفیت خدمات ، رضایت مندی و وفاداری گردشگران ورزشی مجموعه های آبی مشهد.
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محمدهادی اسماعیلی