persons – تارنمای مدیریت صفحات شخصی اساتید

مقالات سال 2025

عنوان مقاله :Moral Synergy in Language Learning: Mediating Roles of Morality as Cooperation, Foreign Language Enjoyment, and Ideal L2 Self in the Relationship between Growth Language Mindset and Language Classroom Engagement

عنوان نشریه :Iranian Journal of Educational Research

عنوان مقاله :The Intensification of Global Social Dynamics: The Case of ELT Textbooks in Iran

عنوان نشریه :Media and Intercultural Communication: A Multidisciplinary Journal (MIC)

عنوان مقاله :Growth Language Mindset and Language Classroom Engagement among Iranian EFL learners: The Mediating Roles of Foreign Language Self-Efficacy and Foreign Language Enjoyment

عنوان نشریه :Journal of Modern Research in English Language Studies

مقالات سال 2024

عنوان مقاله :زبان و شاخصه های شعر جنگ در فارسی و انگلیسی بررسی ناتورالیسم و مولفه های آن در اشعار منتخب قیصر امین پور و ویلفرد اوون

عنوان نشریه :فصلنامۀ مطالعات زبان و ترجمه

عنوان مقاله :Iranian EFL University Students’ Personality Traits and Their Online Learning Satisfaction

عنوان نشریه :The Journal of Interdisciplinary Studies in English Language Teaching

عنوان مقاله :بررسی تطبیقی طنز در دورۀ نئوکالسیک انگلستان و عصر مشروطۀ ایران با نگاهی به »پیشنهادی کوچک« از سوئیفت و »دروس االشیاء« از دهخدا

عنوان نشریه :مطالعات بین ­رشته­ ای ادبیات، هنر و علوم انسانی

مقالات سال 2023

عنوان مقاله :EFL learners' perspective towards Online assessment during Covid-19 outbreak

عنوان نشریه :International Journal of Language Testing

عنوان مقاله :بررسی تطبیقی گفتمان عرفانی شعر معاصر شرقی در اشعار رابیندارانات تاگور و بیژن جاللی

عنوان نشریه :هنر و ادبیات تطبیقی

مقالات سال 2021

عنوان مقاله :از براعت استهلال فارسی تا استمداد انگلیسی: بررسی تطبیقی شاهنامۀ فردوسی و بهشت گمشدۀ میلتون

عنوان نشریه : نقد زبان و ادبيات خارجي

مقالات سال 2020

عنوان مقاله :بومگرایی و تبلور آن در آثار نیما یوشیج و رالف والدو امرسون

عنوان نشریه : نقد زبان و ادبيات خارجي

عنوان مقاله :بررسی اصالت زن-طبیعت و اندیشه های طبیعت گرایانۀ فروغ فرخزاد

عنوان نشریه :پژوهشنامه ادب غنایی

عنوان مقاله :بررسی تطبیقی غزل واسوخت فارسی و غزلواره ضدپترارکی انگلیسی (Anti-Petrarchan Sonnet) و زمینه‏ های اجتماعی، فرهنگی، و تاریخی آنها: مطالعه غزل‏ هایی از وحشی بافقی و ویلیام شکسپیر

عنوان نشریه :نشریه ادبیات تطبیقی

مقالات سال 2019

عنوان مقاله :بازتاب بن مایه های اعتراف و حسب حال در شعر انگلیسی و فارسی: بررسی سروده هایی از رابرت لوول و سهراب سپهری

عنوان نشریه :پژوهش ادبیات معاصر جهان

عنوان مقاله :بررسی تطبیقی مولفه های ادبیات آپوکالیپسی (آخرالزمانی) در«سفر» احمد شاملو و «بازگشت دیگر» ویلیام باتلر ییتس

عنوان نشریه :ادبیات تطبیقی

عنوان مقاله :تعذیب و تنبیه در تاریخ بیهقی: بررسی داستان حسنک وزیر براساس نظریات میشل فوکو

عنوان نشریه :نثر پژوهی ادب فارسی

مقالات سال 2018

عنوان مقاله :بررسي ساختار روايي و زباني در رمان نو: داستان كوتاه آوازي غمناك براي يك شب بي مهتاب اثر بهرام صادقي

عنوان نشریه :پژوهش ادبیات معاصر جهان

مقالات سال 2016

عنوان مقاله :The Relationship between EFL Learners' Extensive Reading and English Language Proficiency

عنوان نشریه :Theory and Practice in Language Studies

عنوان مقاله :بررسي زيست بوم در شعر فروغ فرخزاد بر اساس نظريه بوم فمينيسم

عنوان نشریه :مطالعات نظریه و انواع ادبی

عنوان مقاله :The relationship between EFL learner’ extensive reading and English language proficiency.

عنوان نشریه :Theory and Practice in Language Studies

مقالات سال 2011

عنوان مقاله :ISC Muted Group in Under Western Eyes: A Analysis of Female Characters

عنوان نشریه :Journal of English Language Teaching and Learning

مقالات سال 2019

واکاوی اندیشه ی دم غنیمت شمری خیامی در شعر خطاب به معشوق عشوه گرش

نخستین همایش ملی تحقیقات ادبی دانشگاه علامه طباطبایی ، 2019-02-26

مقالات سال 2017

The influence of concept mapping on reading comprehension of high school EFL learners in Iran

New Trends in English Language Teaching and Testing ، 2017-08-28

The Effect of Genre-based Structure and L1 on Reading Comprehension and Recall of Iranian Upper-intermediate EFL Learners

دومین همایش ملی اسیب شناسی اموزش زبان های خارجی در ایران ، 2017-05-04

The Effect of Genre-based Structure and L1 on Reading Comprehension and Recall of Iranian Upper-intermediate EFL Learners

دومين همايش ملي آسيب شناسي آموزش زبان هاي خارجي در ايران ، 2017-05-04

زبان و ادبيات انگليسي پيش و بعد از انقلاب اسلامي ايران: نگاهي به واحدهاي درسي و تغييرات آن

دومين همايش ملي آسيب شناسي آموزش زبان هاي خارجي در ايران ، 2017-05-04

بررسي تطبيقي واحدهاي درسي كارشناسي رشته زبان و ادبيات انگليسي در ايران و كشورهاي آسيايي همسايه

دومين همايش ملي آسيب شناسي آموزش زبان هاي خارجي در ايران ، 2017-05-04

مقالات سال 2016

تصويرسازي و حجم سازي در متن: بررسي تكنيك هاي تاريخ نگاري جديد در تاريخ بيهقي

ششمين همايش ملي بزرگداشت ابوالفضل بيهقي ، 2016-10-24

مقالات سال 2015

آموزش رشته ي زبان و ادبيات انگليسي در ايران: مسايل و تنگناها

نخستين همايش ملي آسيب شناسي آموزش زبان هاي خارجي در ايران ، 2015-04-30

جايگاه ادبيات و فرهنگ در آموزش زبان هاي خارجي

نخستين همايش ملي آسيب شناسي آموزش زبان هاي خارجي در ايران ، 2015-04-30

Teaching Poetry to BA Students of English Language and Literature: A Socratic Method

كنفرانس ملي بينارشته اي مسائل جاري در آموزش و يادگيري زبان انگليسي ، 2015-03-06

مقالات سال 2014

ادبيات، روايت، زيبايي شناسي: تحليل روابط و بازخواني پيوندها

نهمين همايش انجمن ترويج زبان و ادبيات فارسي ، 2014-08-29

مقالات سال 2013

گفتمان قدرت در تاريخ بيهق: رويكردي بر اساس ديدگاه ميشل فوكو

بزرگداشت ملي ابوالفضل بيهقي ، 2013-10-23

گفتمان قدرت در تاريخ بيهقي: رويكردي بر اساس ديدگاه ميشل فوكو

همايش ملي بزرگداشت ابوالفضل بيهقي ، 2013-10-23

مقالات سال 2011

Man and Nature in Joseph Conrad\\\\\\\'s Youth: A Sociological Study

1st National Conference on Applied Linguistics, Literature, and Translation ، 2011-11-25

The New York Times and the Tehran Times: A Discourse Analysis based on Systematic Functional Grammar

Fourth International Conference on Iranian Linguistics, ICIL 4 ، 2011-08-12

مقالات سال 2010

نی نامه مولانا از منظر میخاییل باختین

پنجمین همایش پژوهش های زبان و ادبیات فارسی ، 2010-10-29

مقالات سال 2008

جامعه ی همگرای سراسر بین در رمان جزف کنراد

سی و چهارمین کنفرانس جهانی جزف کنراد ، 2008-06-16

مقالات سال 0000

فروغ فرخزاد و شعر او

سمینار ترجمه ی سالانه ساراسا ، 0000-00-00

گفتمان های قدرت: از آغاز تا دوره ی مدرنیته

هفتمین سمینار علمی دانشجویان ایرانی ، 0000-00-00

تحقیق و پژوهش در هندوستان: مسائل و مشکلات

کنفرانس سالانه سی ان سانجای ، 0000-00-00

مهدی اخوان ثالث و شعر او

سمینار ترجمه ی سالانه ساراسا ، 0000-00-00

کتب سال 2018

رکوئیم

ناشر : روزنه

آبسالان

ناشر : روزنه

کتب سال 2015

History of English Literature 1: A Textbook for Students

ناشر : انتشارات آهنگ قلم

مكتب رمانتيسم (با برگزيده اي از برترين اشعار رمانتيسم انگلستان)

ناشر : انتشارات آهنگ قلم

عرياني

ناشر : انتشارات آهنگ قلم

پایان‌نامه‌های سال 2025

Identity Investment in Language Education: A Comparative Study of Iranian and Iraqi EFL Learners' Perceptions

دانشجوی دوره (ارشد): عبدالله عبدالستار محمد محمد

The Relationship among Language Learning Enjoyment, Anxiety and Listening Comprehension of Iranian EFL Learners: The Interaction of Aural Vocabulary Knowledge

دانشجوی دوره (ارشد): بهناز بهروان

An Analysis of Listening Test Questions in Iran's 12th Grade National English Exam Based on Bloom's Revised Taxonomy

دانشجوی دوره (ارشد): رضا صادقی

Formative Assessment through Frequent Quizzing and Peer Assessment of an English Literature Course

دانشجوی دوره (ارشد): سجاد اکبری

Formative Assessment in a History of English Literature Course: The Effect of Frequent Quizzing and Peer Assessment on Iranian English Literature Students' Academic Performance

دانشجوی دوره (ارشد): علی عنابستانی

پایان‌نامه‌های سال 2024

Iranian EFL Teachers’ AI Literacy and Their Perceptions toward its Effectiveness in ELT

دانشجوی دوره (ارشد): حامد نیری

The Effect of Authentic Materials on Speaking Performance: A Case of Iranian Intermediate EFL Learners

دانشجوی دوره (ارشد): محسن غلامی

The Effect of Dynamic Assessment on Iranian EFL Learners’ Autonomy, Self-Efficacy, and Academic Engagement

دانشجوی دوره (ارشد): شادی نعمتی زاده

Formative Assessment of Lexis in Speaking Performance of Iranian IELTS Candidates: The Effect of Oral Corrective Feedback

دانشجوی دوره (ارشد): نسترن نامنی

پایان‌نامه‌های سال 2023

The Comparison of Collaborative Vocabulary Learning of Iranian ESP Learners versus GE Learners in a MOODLE Context

دانشجوی دوره (ارشد): زهرا شفائی گوارشک

Iranian EFL University Students Personality Traits and Their Online Learning Satisfaction

دانشجوی دوره (ارشد): ناهید جان محمدی سردابی

The Effects of Flipped and Diagnostic Assessment Approaches on EFL Learners’ Writing Proficiency and Writing Motivation: A Case of Writing Accuracy

دانشجوی دوره (ارشد): زهرا شادفر

پایان‌نامه‌های سال 2022

The Challenges of English Language Learning Among Afghan Graduate EFL Learners in Iran: A Qualitative Content Analysis Study

دانشجوی دوره (ارشد): مصطفی محمدی

Promoting Critical Thinking in EFL Students Through Teaching Fiction

دانشجوی دوره (ارشد): آرزو فتحی سهل آبادی

پایان‌نامه‌های سال 2021

The Relationship between Afghan Bilingual EFL Learners’ Anxiety, Stress and Motivation

دانشجوی دوره (ارشد): غلام سخی احسانی

Prepositional Disambiguation through Cognitive Based Teaching Method

دانشجوی دوره (ارشد): مریم فکورثقیه

The Relationship between Iranian Intermediate EFL Learners’ Grammar Knowledge and Creative Writing Skill

دانشجوی دوره (ارشد): احسان عبدی

پایان‌نامه‌های سال 2020

بررسی تطبیقی والدن اثر هنری دیوید ثورو و اشعار نیما یوشیج بر اساس نقد بوم گرا

دانشجوی دوره (ارشد): محسن براتی جوزان

پایان‌نامه‌های سال 2019

Examining the relationship between teachers’ professional identity ‚teaching styles and their job satisfaction

دانشجوی دوره (ارشد): مرضیه حکیمی اخنگان

Pragmatic knowledge or oral vocabulary knowledge; which on is a better predicator of inference questions of listening comprehension of Iranian EFL learners?

دانشجوی دوره (ارشد): سارا ربانی

پایان‌نامه‌های سال 2018

The Effect of Using Podcast on Iranian Intermediate EFL Learners Speaking Ability in Private Language Schools

دانشجوی دوره (ارشد): ایران امیری

The effect of social networking) android application (on improving vocabulary knowledge among EFL learners

دانشجوی دوره (ارشد): فرزانه قزی

A Contrastive Generic Analysis of Articles’ Discussions: A Cross-disciplinary Approach

دانشجوی دوره (ارشد): ملیحه اعتمادی

Discourse and Construction of Political Identity: Case Studies of EFL Learners and Teachers in Public and Private Schools

دانشجوی دوره (ارشد): سمانه شفیعی مقدم

پایان‌نامه‌های سال 2017

The Influence of Concept Mapping on Reading Comprehension of High School EFL Learners in Iran

دانشجوی دوره (ارشد): الهه احسانی نیا

An Analysis of Questioning Patterns in Iranian M.A Entrance Examinations based on Bloom's Taxonomy

دانشجوی دوره (ارشد): میترا فتحیه

بررسی تطبیقی- تحلیلی ادبیات اقلیمی دررمان جای خالی سلوچ دولت آبادی وتس دوربرویل توماس هاردی

دانشجوی دوره (ارشد): خدیجه پرویزی راد

The effect of direct and indirect written corrective feedback on Iranian EFL University students accuracy in mechanics of writing

دانشجوی دوره (ارشد): اعظم شاد

پایان‌نامه‌های سال 2016

The Effect of Direct vs. Indirect Corrective Feedback on Iranian Intermediate EFL Learners’ Grammatical Accuracy in Writing

دانشجوی دوره (ارشد): سهیلا ناصری

A Content Analysis of Vocabulary Websites with a View towards Materials Development

دانشجوی دوره (ارشد): نوا محمودیان

Gender DIF/DTF Analysis of TOEFL Junior Reading Comprehension through Logistic Regression and SIBTEST Methods

دانشجوی دوره (ارشد): فریده عیسائی

The Effect of Short Story Reading on Tertiary Level EFL Students’ Creative Writing Ability

دانشجوی دوره (ارشد): ندا بیهقی

The Effect of Genre-based Structure and L1 on Reading Comprehension and Recall of Iranian Upper-intermediate EFL Learners

دانشجوی دوره (ارشد): عاتکه ندیمی

Iranian teachers' attitudes, intentions and practices regarding formative assessment: A mixed method study

دانشجوی دوره (ارشد): کبری راسی

A Content Analysis of Writing Errors In Iranian EFL Learners' Academic Writing and Their Attitudes towards Writing

دانشجوی دوره (ارشد): هایده غفوری سبزواری

the effect of using creative drama as a pre-writing activity on EFL learner's writing skill and self-efficacy

دانشجوی دوره (ارشد): صادق سهیلی انارکی

The Effect of Using Podcasts on Iranian Upper-Intermediate EFL Learners' Speaking Skill and on their Ability in Overcoming Fear of Speaking

دانشجوی دوره (ارشد): پریا ارغیانی

تاثیر استفاده از استراتژی های یادیار بر یادگیری لغات در زبان آموزان ایرانی

دانشجوی دوره (ارشد): سمیه آمارلوئی

پایان‌نامه‌های سال 2015

Comparing reading and listening effect on the immediate and delayed vocabulary retention of Iranian intermediate EFL learners through incidental vocabulary learning

دانشجوی دوره (ارشد): سعید معینی

Iranian High School EFL Learners’ Grammar Learning Strategy Use, Perceptions of Strategy Effectiveness, and Grammar Achievement

دانشجوی دوره (ارشد): رقیه حسین زاده

Iranian Junior High School Students’ Attitudes towards Learning English as a Foreign Language and Its correlation with their Achievement Test Scores

دانشجوی دوره (ارشد): مجید طاهری

The Relationship between EFL Learners' Extensive Reading and English Language Proficiency

دانشجوی دوره (ارشد): مجتبی رضائی اهوانوئی

A Critical Discourse Analysis on English Textbook of 7th grade Highschool

دانشجوی دوره (ارشد): عبدالجمیل دلشاد

بررسی رابطه بین اضطراب شنیداری زبان خارجی، اضطراب زبان خارجی و به کارگیری استراتژی شنیداری در میان زبان آموزان ایرانی

دانشجوی دوره (ارشد): روح اله غفاری بای

IMing to Learn: The Effect of Synchronous Mobile Instant Messaging on Iranian Advanced EFL Learners’ Attitude and Reading Comprehension Ability

دانشجوی دوره (ارشد): حمید پورطیبی

ٰThe Effect of Extensive Reading on EFL Learners' Reading Comprehension and their Attitude towards Reading

دانشجوی دوره (ارشد): علی صحرا ئی

The Effects of Extensive Reading on EFL Learners’ Reading Comprehension and Their Attitude toward Reading

دانشجوی دوره (ارشد): علی صحرائی

پایان‌نامه‌های سال 2014

Inspecting Motivation in Single-gendered versus Co-educational Language Education

دانشجوی دوره (ارشد): محسن جعفری

پایان‌نامه‌های سال 2013

تاثیر بلند خوانی متن توسط معلم بر درک مطلب متن در بین زبان آموزان ایرانی

دانشجوی دوره (ارشد): محمدعلی کوثری

تاثیر هدف خواندن بر یادگیری و ماندگاری واژگان به صورت تصادفی در زبان آموزان مبتدی ایرانی زبان انگلیسی

دانشجوی دوره (ارشد): سکینه مومنی

ارزیابی کتاب زبان انگلیسی پیش دانشگاهی در چهارچوب نیازها، اهداف، محتوی و روش شناسی

دانشجوی دوره (ارشد): فاطمه آب خضر

پایان‌نامه‌های سال 2012

رابطه هوش هیجانی و انتخاب راهبردهای خواندن زبان آموزان ایرانی

دانشجوی دوره (ارشد): ملیحه خدابخشی

ساختار قدرت در رمان سور بز نوشته ماریو بارگاس یوسا: تحلیل انتقادی کلام

دانشجوی دوره (ارشد): احترام طبسی

تاثیر درک فراشناختی بر درک مطلب زبان آموزان

دانشجوی دوره (ارشد): سعید شمسینی غیاثوند

بررسی جامعه شناختی - زبان رمان قلعه حیوانات نوشته ی جرج ارول

دانشجوی دوره (ارشد): اعظم کیانی نژاد

بررسی تاثیر معلومات پیش زمینه محتوایی بر یادآوری متون در گروهی از دانشجویان پیشرفته و متوسط ایرانی

دانشجوی دوره (ارشد): مریم جعفریان خلیل آباد

بررسی نقش اساتید زبان بر اساس نظریه گافمن و تاثیر نقش آنها بر مهارتهای تفکر انتقادی

دانشجوی دوره (ارشد): فریما طالبی

تاثیر شرایط متنوع برنامه ریزی شده ی قبل از تکلیف بر روی نگارش دانش آموزان زبان انگلیسی

دانشجوی دوره (ارشد): محمدهادی رجبی

تاثیر آموزش ریشه شناسی بر یادگیری لغت زبان آموزان سطح متوسط به بالای ایرانی

دانشجوی دوره (ارشد): رخساره قربانی مقدم

پایان‌نامه‌های سال 2011

مقایسه گفتمانی تهران تایمز و نیویورک تایمز

دانشجوی دوره (ارشد): فاطمه آرمانفر