Year :2023
Published in :Barriers to Winning Medals at International Swimming Events: An Understanding of the Iranian Expert's Heuristic Patterns
Title of publication:Archives in Sport Management and Leadership
Year :2021
Published in :The Relationship between Sensory Marketing, Customer Satisfaction and Loyalty in Luxury Sports Clubs
Title of publication:Sports Business Journal
Year :2016
Published in :ادراک دانشجویان دانشگاههای سبزوار از اثرات داوطلبی در رویدادهای ورزشی و غیرورزشی
Title of publication:رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
Year :2014
Published in :Marketing mix in Iran Sport Tourism Industry
Title of publication:
Year :2013
Published in :Strategic Planning for Development of Sport Events Tourism Industry in Iran
Title of publication:
The relationship between club social media interaction and customer loyalty of bodybuilding and aerobics clubs ' in 2022'
سیزدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی
THE RELATIONSHIP BETWEEN ONLINE SOCIAL BRAND IDENTITY AND CUSTOM ER LOYALTY OF MASHHAD BODYBUILDING AND AEROBICS CLUBS ' in 2021'
اولین کنگره بین المللی علوم ورزشی و پژوهش های بینا رشته ای/نیمه مجازی
تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی داوطلبان ورزشی بر انگیزش آنها ' in 2017'
پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
تعیین ارتباط بین نوستالژی با نگرش گردشگران ورزشی نوستالژیک ' in 2017'
همایش بین المللی مدیریت و علوم انسانی
بررسی فرصت ها و تهدیدهای صنعت گردشگری ورزشی سبزوار ' in 2016'
توسعه علوم و فناوری های نوین در ایران
شناسایی شاخص های عنصر مکان در بازاریابی گردشگری ورزشی ایران ' in 2015'
هشتمین همایش تربیت بدنی و علوم ورزشی
Effective Factors on Women Participation in Mountaineering; Case Study: Binalud Mountains, Neishabur-Iran ' in 2014'
6TH IWG WORLD CONFERENCE ON WOMEN AND SPORT
book in 2022
ورزش و گردشگری: جهانیشدن، جابه جایی و هویت
Publisher : نشر ابن یمین
book in 2020
مقدمه ای بر فرهنگ، ورزش و جامعه
Publisher :
book in
Publisher :
Publisher :
Publisher :
Continued recreational sport tourism partic
PERCEPTIONS OF SERVICE QUALITY, SATISFACTION
Service quality, satisfaction and intent to r