The Relationship between Sensory Marketing, Customer Satisfaction and Loyalty in Luxury Sports Clubs ' in 2021'

ادراک دانشجویان دانشگاه‌های سبزوار از اثرات داوطلبی در رویدادهای ورزشی و غیرورزشی ' in 2016'

Marketing mix in Iran Sport Tourism Industry ' in 2014'

Strategic Planning for Development of Sport Events Tourism Industry in Iran ' in 2013'

The relationship between club social media interaction and customer loyalty of bodybuilding and aerobics clubs ' in 2022'

سیزدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی

THE RELATIONSHIP BETWEEN ONLINE SOCIAL BRAND IDENTITY AND CUSTOM ER LOYALTY OF MASHHAD BODYBUILDING AND AEROBICS CLUBS ' in 2021'

اولین کنگره بین المللی علوم ورزشی و پژوهش های بینا رشته ای/نیمه مجازی

تعیین ارتباط بین نوستالژی با نگرش گردشگران ورزشی نوستالژیک ' in 2017'

همایش بین المللی مدیریت و علوم انسانی

تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی داوطلبان ورزشی بر انگیزش آنها ' in 2017'

پژوهش های مدیریت و علوم انسانی

بررسی فرصت ها و تهدیدهای صنعت گردشگری ورزشی سبزوار ' in 2016'

توسعه علوم و فناوری های نوین در ایران

شناسایی شاخص های عنصر مکان در بازاریابی گردشگری ورزشی ایران ' in 2015'

هشتمین همایش تربیت بدنی و علوم ورزشی

Effective Factors on Women Participation in Mountaineering; Case Study: Binalud Mountains, Neishabur-Iran ' in 2014'

6TH IWG WORLD CONFERENCE ON WOMEN AND SPORT

book in 2022

ورزش و گردشگری: جهانی‌شدن، جابه جایی و هویت

Publisher : نشر ابن یمین

book in 2020

مقدمه ای بر فرهنگ، ورزش و جامعه

Publisher :

book in

Publisher :

Publisher :

Publisher :

‌Continued recreational sport tourism partic

PERCEPTIONS OF SERVICE QUALITY, SATISFACTION

Service quality, satisfaction and intent to r