Year :2022
Published in :Investigating the Relationship Between Self-Efficacy and Creativity with Organizational Silence of Elementary School Teachers
Title of publication:school adminastration
Year :2020
Published in :English language professors’ experiences in using social media network Telegram in their classes: a critical hermeneutic study in the context of Iran
Title of publication:Qualitative Research Journal
Published in :Personal epistemologies of higher education faculty members in soft disciplines: conceptualizations, enactments, and the educational implications
Title of publication:TEACHING IN HIGHER EDUCATION
Published in :English language professors’ experiences in using social media network Telegram in their classes: a critical hermeneutic study in the context of Iran
Title of publication:Qualitative Research Journal
Year :2016
Published in :Investigating the Evaluators Correspondence Rate(Learner, Colleagues, Authorities)Rerarding the Quality of Promoted Professors educational Activities in the Medical Science University
Title of publication:Future of Medical Education Journal
Year :2015
Published in :THE RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY TYPE AND OCCUPATIONAL BURNOUT CASE STUDY: EMPLOYEES OF ESFARAYEN UNIVERSITY OF TECHNOLOGY
Title of publication:International Journal of Current Research
بررسی رابطه استرس شغلی با عملکرد شغلی معلمان دوره ابتدایی ' in 2024'
هشتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی کمال گرایی و خودپنداره با نارضایتی از تصویر بدنی دختران دبیرستانی ' in 2017'
چهارمین کنفرانس بین المللی و نوآوری های اخیر در روانشناسی
book in 2020
دانشگاه ها و توسعه منطقه ای
Publisher : وزارت علوم، تحقیقات و فناوری- موسسه پژوهش و برنامه
دانشگاه ها و توسعه منطقه ای
Publisher : وزارت علوم، تحقیقات و فناوری- موسسه پژوهش و برنامه
دانشگاه ها و توسعه منطقه ای
Publisher : وزارت علوم، تحقیقات و فناوری- موسسه پژوهش و برنامه
دانشگاه ها و توسعه منطقه ای
Publisher : وزارت علوم، تحقیقات و فناوری- موسسه پژوهش و برنامه
book in 2019
دانشگاه ها و توسعه منطقه ای
Publisher : وزارت علوم، تحقیقات و فناوری- موسسه پژوهش و برنامه