مقالات سال 2024
عنوان مقاله :Georgiy Daneliya’s Hopelessly Lost (1973): A Narrative of the Cold War in a Film Adaptation of Twain’s The Adventures of Huckleberry Finn
عنوان نشریه :Critical Literary Studies
مقالات سال 2022
عنوان مقاله :SCOPUS Q2 REVISITING IBSEN'S HEDDA GABLER THROUGH DURKHEIM’S SOCIOLOGICAL SUICIDE: A BODY TO END THE DOOM OF ORGANIC SOLIDARITY
عنوان نشریه :Folia linguistica et litteraria
مقالات سال 2016
عنوان مقاله :Applying Different Interventions to Teach Writing to Students with Disabilities: A Review Study
عنوان نشریه :Theory and Practice in Language Studies
عنوان مقاله :Macbeth Couple: A Declining Family Tree and Tradition
عنوان نشریه :INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND CULTURAL STUDIES
عنوان مقاله :A Study of Underlexicalization in Zoya Pirzad’s Novel We Will Get Used to It
عنوان نشریه :INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND CULTURAL STUDIES
عنوان مقاله :Teachers’ Assessment Literacy and Its Correlation with IELTS Students’ Achievement in Writing Skill
عنوان نشریه :Theory and Practice in Language Studies
عنوان مقاله :Evaluation of EFL Teachers Opinions about Online In-Service Teacher Training Programs in Iran
عنوان نشریه :INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND CULTURAL STUDIES
عنوان مقاله :The Effect of Multimedia Texts Presented on Interactive Whiteboards on Iranian High School EFL Learners’ Reading Comprehension Performance
عنوان نشریه :INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND CULTURAL STUDIES
مقالات سال 2015
عنوان مقاله :A Comparative Study of Anti-Colonialism in Ma‘ruf al-Rusafi’s and Farokhi Yazdi’s Poetry
عنوان نشریه :International Journal of Applied Linguistics and English Literature
مقالات سال 2013
عنوان مقاله :Obligation in favour of the third party in the Iranian legal system
عنوان نشریه :International Journal of Private Law
مقالات سال 2017
Drama Education in an Iranian Context: Epistemology and Critical Thinking Pedagogy
دومین همایش ملّی «آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی درایران» ، 2017-05-04
A Survey of English Literature I by Amrollah Abjadian: A Checklist-Based Evaluative Study
دومین همایش ملّی «آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی درایران» ، 2017-05-04
مقالات سال 2015
The Stimulation and Development of Literature Appreciation and Language Proficiency through Collaborative and Interactive Activities among Iranian Students
نخستین همایش ملّی «آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی درایران» ، 2015-04-30
Selecting Literary Texts to Teach English in Iran: The Literary Canon and the Literary Experience of the Teacher
نخستین همایش ملّی «آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی درایران» ، 2015-04-30
مقالات سال 2010
نقش دانش زبانشناسی و دیگر دانشها در فرایند ترجمه ماشینی
همایش ملی مطالعات ترجمه ، 2010-04-28
مقالات سال 2005
واقع اللغه العربیه فی ایران
دومین همایش مدیران گروه های عربی دانشگاه های کشور ، 2005-06-28
آسیب شناسی و روشهای کاربردی کردن آموزش زبان عربی در ایران
چهارمین همایش سراسری مدیران گروه های زبان و ادبیات عربی ، 2005-06-28
کتب سال 2005
English for the Students of Arabic Language and Literature 2
ناشر : تهران - انتشارات ثار الله
کتب سال 2004
English for the Students of Arabic Language and Literature 1
ناشر : تهران - انتشارات ثار الله
کتب سال 2001
راهنمای خواندن و درک مفاهیم 1: مجموعه تستهای 4 گزینه ای
ناشر : انتشارات ناقوس - تهران
پایان نامه های سال 2024
Relationship Between Foreign Language Anxiety (FLA) and Gardner’s Multiple Intelligences (MIs) Among Iranian Intermediate Language Learners
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):علی عباس آبادی
EFL Teachers' Challenges in Developing and Maintaining Their Professional Identity: A Qualitative Study
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):علی مودت کاخکی
Exploring the Effectiveness of Critical Dialogue in EFL Contexts: A Systematic Literature Review
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):احسان نیک پویا
Exploring the Relationship between Gender Identity Salience and Job Satisfaction among Iranian EFL Teachers
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):رامین علی پور
پایان نامه های سال 2020
The Effect of Formative Assessment on the Iranian EFL Learners’ Listening Comprehension and Self-regulation
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):حسین هاوشکی
پایان نامه های سال 2014
بررسی لهجه های عربی معاصر(عراقی-مصری-کویتی- سوریه ای)
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):خلیل فارسی نژاد
پایان نامه های سال 2013
آموزش مکالمه عربی
دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مجتبی بانشی
دبير شوراي آموزشي دانشکده ادبيات و علوم انساني دو ساله
تاریخ شروع فعالیت 1403-02-01
تاریخ پایان فعالیت: 1403-02-09
عضو کارگروه تخصصي دانشجويي، فرهنگي و اجتماعي (مديريت نظارت) دو ساله تا بهمن 404
تاریخ شروع فعالیت 1402-11-05
تاریخ پایان فعالیت: 1403-02-09
مدیر گروه تا 5 دی 403 ادامه دارد
تاریخ شروع فعالیت 1402-10-06
تاریخ پایان فعالیت: 1403-02-09
مسئول راه اندازي مرکز زبان انگليسي دانشگاه ادامه دارد
تاریخ شروع فعالیت 1401-04-08
تاریخ پایان فعالیت: 1403-02-09
معاونت گروه
تاریخ شروع فعالیت 0000-00-00
تاریخ پایان فعالیت: 0000-00-00