persons – تارنمای مدیریت صفحات شخصی اساتید

مقالات سال 2024

عنوان مقاله :Georgiy Daneliya’s Hopelessly Lost (1973): A Narrative of the Cold War in a Film Adaptation of Twain’s The Adventures of Huckleberry Finn

عنوان نشریه :Critical Literary Studies

مقالات سال 2022

عنوان مقاله :SCOPUS Q2 REVISITING IBSEN'S HEDDA GABLER THROUGH DURKHEIM’S SOCIOLOGICAL SUICIDE: A BODY TO END THE DOOM OF ORGANIC SOLIDARITY

عنوان نشریه :Folia linguistica et litteraria

مقالات سال 2016

عنوان مقاله :Applying Different Interventions to Teach Writing to Students with Disabilities: A Review Study

عنوان نشریه :Theory and Practice in Language Studies

عنوان مقاله :Macbeth Couple: A Declining Family Tree and Tradition

عنوان نشریه :INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND CULTURAL STUDIES

عنوان مقاله :A Study of Underlexicalization in Zoya Pirzad’s Novel We Will Get Used to It

عنوان نشریه :INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND CULTURAL STUDIES

عنوان مقاله :Teachers’ Assessment Literacy and Its Correlation with IELTS Students’ Achievement in Writing Skill

عنوان نشریه :Theory and Practice in Language Studies

عنوان مقاله :Evaluation of EFL Teachers Opinions about Online In-Service Teacher Training Programs in Iran

عنوان نشریه :INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND CULTURAL STUDIES

عنوان مقاله :The Effect of Multimedia Texts Presented on Interactive Whiteboards on Iranian High School EFL Learners’ Reading Comprehension Performance

عنوان نشریه :INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND CULTURAL STUDIES

مقالات سال 2015

عنوان مقاله :A Comparative Study of Anti-Colonialism in Ma‘ruf al-Rusafi’s and Farokhi Yazdi’s Poetry

عنوان نشریه :International Journal of Applied Linguistics and English Literature

مقالات سال 2013

عنوان مقاله :Obligation in favour of the third party in the Iranian legal system

عنوان نشریه :International Journal of Private Law

مقالات سال 2017

Drama Education in an Iranian Context: Epistemology and Critical Thinking Pedagogy

دومین همایش ملّی «آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی درایران» ، 2017-05-04

A Survey of English Literature I by Amrollah Abjadian: A Checklist-Based Evaluative Study

دومین همایش ملّی «آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی درایران» ، 2017-05-04

مقالات سال 2015

The Stimulation and Development of Literature Appreciation and Language Proficiency through Collaborative and Interactive Activities among Iranian Students

نخستین همایش ملّی «آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی درایران» ، 2015-04-30

Selecting Literary Texts to Teach English in Iran: The Literary Canon and the Literary Experience of the Teacher

نخستین همایش ملّی «آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی درایران» ، 2015-04-30

مقالات سال 2010

نقش دانش زبانشناسی و دیگر دانشها در فرایند ترجمه ماشینی

همایش ملی مطالعات ترجمه ، 2010-04-28

مقالات سال 2005

واقع اللغه العربیه فی ایران

دومین همایش مدیران گروه های عربی دانشگاه های کشور ، 2005-06-28

آسیب شناسی و روشهای کاربردی کردن آموزش زبان عربی در ایران

چهارمین همایش سراسری مدیران گروه های زبان و ادبیات عربی ، 2005-06-28

کتب سال 2005

English for the Students of Arabic Language and Literature 2

ناشر : تهران - انتشارات ثار الله

کتب سال 2004

English for the Students of Arabic Language and Literature 1

ناشر : تهران - انتشارات ثار الله

کتب سال 2001

راهنمای خواندن و درک مفاهیم 1: مجموعه تستهای 4 گزینه ای

ناشر : انتشارات ناقوس - تهران

پایان نامه های سال 2024

Relationship Between Foreign Language Anxiety (FLA) and Gardner’s Multiple Intelligences (MIs) Among Iranian Intermediate Language Learners

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):علی عباس آبادی

EFL Teachers' Challenges in Developing and Maintaining Their Professional Identity: A Qualitative Study

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):علی مودت کاخکی

Exploring the Effectiveness of Critical Dialogue in EFL Contexts: A Systematic Literature Review

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):احسان نیک پویا

Exploring the Relationship between Gender Identity Salience and Job Satisfaction among Iranian EFL Teachers

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):رامین علی پور

پایان نامه های سال 2020

The Effect of Formative Assessment on the Iranian EFL Learners’ Listening Comprehension and Self-regulation

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):حسین هاوشکی

پایان نامه های سال 2014

بررسی لهجه های عربی معاصر(عراقی-مصری-کویتی- سوریه ای)

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):خلیل فارسی نژاد

پایان نامه های سال 2013

آموزش مکالمه عربی

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مجتبی بانشی

دبير شوراي آموزشي دانشکده ادبيات و علوم انساني دو ساله

تاریخ شروع فعالیت 1403-02-01
تاریخ پایان فعالیت: 1403-02-09

عضو کارگروه تخصصي دانشجويي، فرهنگي و اجتماعي (مديريت نظارت) دو ساله تا بهمن 404

تاریخ شروع فعالیت 1402-11-05
تاریخ پایان فعالیت: 1403-02-09

مدیر گروه تا 5 دی 403 ادامه دارد

تاریخ شروع فعالیت 1402-10-06
تاریخ پایان فعالیت: 1403-02-09

مسئول راه اندازي مرکز زبان انگليسي دانشگاه ادامه دارد

تاریخ شروع فعالیت 1401-04-08
تاریخ پایان فعالیت: 1403-02-09

معاونت گروه

تاریخ شروع فعالیت 0000-00-00
تاریخ پایان فعالیت: 0000-00-00