persons – تارنمای مدیریت صفحات شخصی اساتید

مقالات سال 2024

عنوان مقاله :Critical Issues of Learning-Oriented Assessment Among Iranian EFL Teachers: Perceptions, Limitations and Challenges

عنوان نشریه :Journal of New Trends in English Language Learning (JNTELL)

عنوان مقاله :Neoliberalism and the violation of students’ rights: the case of English language education

عنوان نشریه :Journal of Applied Learning & Teaching

عنوان مقاله :Neoliberalism and the violation of students’ rights: the case of English language education

عنوان نشریه :Journal of Applied Learning & Teaching

مقالات سال 2023

عنوان مقاله :Developing and Validating a Scale for Assessing Iranian EFL Teacher Educators’ Perspectives towards Twenty-first Century Skills

عنوان نشریه :Research in English Language Pedagogy

عنوان مقاله :Developing and Validating a Scale for Assessing Iranian EFL Teacher Educators’ Perspectives towards Twenty-first Century Skills

عنوان نشریه :Research in English Language Pedagogy

عنوان مقاله :Developing and Validating a Scale for Assessing Iranian EFL Teacher Educators’ Perspectives towards Effective Teaching

عنوان نشریه :The Journal of Asia TEFL

عنوان مقاله :Developing and Validating a Scale for Assessing Iranian EFL Teacher Educators’ Perspectives towards Effective Teaching

عنوان نشریه :The Journal of Asia TEFL

عنوان مقاله :Developing In‑Service EFL Teachers’ Immunity Through Post‑induction Mentoring

عنوان نشریه :English Teaching and Learning

عنوان مقاله :Learner-Centered Assessment at Iranian Universities: EFL Students' Attitudes

عنوان نشریه :International Journal of Language Testing

عنوان مقاله :Learner-Centered Assessment at Iranian Universities: EFL Students' Attitudes

عنوان نشریه :International Journal of Language Testing

عنوان مقاله :Relationships between EFL teachers' perceptions of consequential validity of formative assessment and data-driven decision-making self-efficacy and anxiety

عنوان نشریه :Journal of Applied Research in Higher Education

عنوان مقاله :Relationships between EFL teachers' perceptions of consequential validity of formative assessment and data-driven decision-making self-efficacy and anxiety

عنوان نشریه :Journal of Applied Research in Higher Education

مقالات سال 2022

عنوان مقاله :Development and Validation of an Instrument Measuring EFL Teachers’ Perceptions and Practices in Learning-Oriented Assessment

عنوان نشریه :Journal of Asia TEFL

عنوان مقاله :The Effect of Visual and Auditory Accuracy Training Strategies on Improving the Reading Performance of Second-Year Elementary Students with Dyslexia in Sabzevar

عنوان نشریه :Iranian Journal of Learning and Memory

عنوان مقاله :Examining Learner-centered Pedagogy and Assessment Practices in Teacher Training Program at Universities of Iran: Investigating Teachers' and Students' Attitudes

عنوان نشریه :teaching English language

عنوان مقاله :نگرشي به »متنكاوي« در پژوهشهاي زباني: رويكرد رايانشي در تحليل متون

عنوان نشریه :جستارهای زبانی

مقالات سال 2021

عنوان مقاله :Measuring Language Teacher Emotion Regulation: Development and Validation of the Language Teacher Emotion Regulation Inventory at Workplace (LTERI)

عنوان نشریه :Frontiers in Psychology

عنوان مقاله :Concurrent Group-Dynamic Assessment of Intermediate EFL Learners’ Receptive and Productive Vocabulary Size

عنوان نشریه :Porta Linguarum

عنوان مقاله :Employing Dynamic Assessment and Concept-based Instruction for the Development of English Phrasal verbs in an EFL Classroom

عنوان نشریه :journal of modern research in English language studies

عنوان مقاله :Authorial Voice in Research Articles on Applied Linguistic Written by Iranian and International Authors

عنوان نشریه :پژوهش هاي زبانشناختي در زبان هاي خارجي،

عنوان مقاله :Authorial Voice in Research Articles on Applied Linguistic Written by Iranian and International Authors

عنوان نشریه :پژوهش هاي زبانشناختي در زبان هاي خارجي،

مقالات سال 2020

عنوان مقاله :مفهوم سازی سواد از نگاه زبان آموزان ایرانی: گامی به سوی تبیین یک نظریه داده بنیاد

عنوان نشریه :فصلنامۀ مطالعات زبان و ترجمه

عنوان مقاله :مفهوم سازی سواد از نگاه زبان آموزان ایرانی: گامی به سوی تبیین یک نظریه داده بنیاد

عنوان نشریه :فصلنامۀ مطالعات زبان و ترجمه

عنوان مقاله :English for Medical Purposes: An Investigation into Medical Students’ English Language Needs

عنوان نشریه :iranian journal of applied language studies

عنوان مقاله :English for Medical Purposes: An Investigation into Medical Students’ English Language Needs

عنوان نشریه :iranian journal of applied language studies

عنوان مقاله :Rethinking English for Medical Purposes in Iran: Investigating the effectiveness of the status quo from stakeholders’ perspectives

عنوان نشریه :International Journal of Language Studies

عنوان مقاله :Rethinking English for Medical Purposes in Iran: Investigating the effectiveness of the status quo from stakeholders’ perspectives

عنوان نشریه :International Journal of Language Studies

عنوان مقاله :The Association of Experienced in-service EFL teachers’ immunity with engagement, emotions, and autonomy

عنوان نشریه :current psychology

عنوان مقاله :Iranian EFL Teachers’ and Learners’ Perceptions of the Principles of Critical Thinking: A Constructivist Grounded Theory Study

عنوان نشریه :Iranian Journal of Language Teaching Research

عنوان مقاله :Iranian EFL Teachers’ and Learners’ Perceptions of the Principles of Critical Thinking: A Constructivist Grounded Theory Study

عنوان نشریه :Iranian Journal of Language Teaching Research

عنوان مقاله :A model of the factors predicting English language teacher immunity: A path analysis

عنوان نشریه :Indonesian journal of applied linguistics

مقالات سال 2019

عنوان مقاله :A Study of Socio-Cultural Conception of Writing Assessment Literacy: Iranian EFL Teachers’ and Students’ Perspectives

عنوان نشریه :English Teaching and Learning

عنوان مقاله :The Impact of Computerized Dynamic Assessment on Iranian EFL Learners’ Interlanguage Pragmatic Development

عنوان نشریه :Journal of Modern Research in English Language

مقالات سال 2018

عنوان مقاله :The interplay of teacher motivation and learner motivation: A Q method study

عنوان نشریه :CURRENT PSYCHOLOGY

عنوان مقاله :Translation Strategies Used in Behaviourist, Cognitive, and Constructivist Approaches to Translation Instruction

عنوان نشریه :International Journal of Instruction

عنوان مقاله :واكاوي كيفي عوامل موثر بر شركت در دورههاي آمادگي آزمون زبان انگليسي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري (MSRT :(با رويكرد نظريه دادهبنياد

عنوان نشریه :پژوهش های زبان شناختی در زبان های خارجی

عنوان مقاله :From the State of Motivated to Demotivated: Iranian Military EFL Learners’ Motivation Change

عنوان نشریه :Journal of Asia TEFL

عنوان مقاله :Reliable Measure of Written Receptive Vocabulary Size: Using the L2 Depth of Vocabulary Knowledge as a Yardstick

عنوان نشریه :SAGE Open

مقالات سال 2017

عنوان مقاله :بررسي تأثير عوامل انگيزشي بر پيشرفت يادگيري زبان‌آموزان در یک دانشگاه نظامی

عنوان نشریه :فصلنامه روان شناسي نظامي

عنوان مقاله :An Ecological Study of Foreign Language Writing Anxiety in English as a Foreign Language Classroom

عنوان نشریه :Journal of Intercultural Communication Research

عنوان مقاله :Emotions and socially just teaching: a qualitative study

عنوان نشریه :Qualitative Research Journal

عنوان مقاله :An Empirical Examination of the Association between Individual Differences Variables and Writing Performance of Iranian EFL Learners

عنوان نشریه :Journal Of Teaching Language Skills

عنوان مقاله :Emotions and socially just teaching: a qualitative study

عنوان نشریه :Qualitative Research Journal

مقالات سال 2016

عنوان مقاله :An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach

عنوان نشریه :Iranian Journal of Applied Linguistics

عنوان مقاله :Authenticity in teaching: a constant process of becoming

عنوان نشریه :HIGHER EDUCATION

عنوان مقاله :An Investigation into the Socio-Cultural Strategy Use and the Writing Competence of Iranian EFL Learners

عنوان نشریه :Applied Research on English Language

عنوان مقاله :Comparing the Effects of L1 and L2 Definition on Incidental Vocabulary Learning through Listening to Stories

عنوان نشریه :Journal of Language Teaching and Research

عنوان مقاله :Authenticity in teaching and teachers’ emotions: a hermeneutic phenomenological study of the classroom reality

عنوان نشریه :TEACHING IN HIGHER EDUCATION

مقالات سال 2015

عنوان مقاله :Iranian EFL Students’ Listening Comprehension Problems

عنوان نشریه :Theory and Practice in Language Studies

مقالات سال 2014

عنوان مقاله :(Self-perceived Listening Comprehension Strategies Used by Iranian EFL Students (ISC

عنوان نشریه :International Journal of Applied Linguistics and English Literature

مقالات سال 2022

The New World Order: Peculiarities of Language Education in the Light of COVID-19

The 19th International TELLSI Conference ، 2022-11-11

Digitalization in Language Learning in the Wake of COVID 19: Lessons Learned and Ways Forward

The 19th International TELLSI Conference ، 2022-11-11

فضای مجازی و شبکه های اجتماعی : کارگزاران هویت دیجیتال زبان آموزان نوجوان

چهارمین همایش رویکردهای میان رشته ای به آموزش زبان، ادبیات، و مطالعات ترجمه ، 2022-05-18

Beyond Mathematical Computations: The Necessity of Adopting a Practical Approach to Teaching Statistical Concepts and Data-Related Skills to TEFL Students

چهارمین همایش رویکردهای میان رشته ای به آموزش زبان، ادبیات و مطالعات ترجمه ، 2022-05-18

Beyond Mathematical Computations: The Necessity of Adopting a Practical Approach to Teaching Statistical Concepts and Data-Related Skills to TEFL Students

چهارمین همایش رویکردهای میان رشته ای به آموزش زبان، ادبیات، و مطالعات ترجمه ، 2022-05-18

مقالات سال 2021

Exploring the Possibilities and Challenges of Using the WhatsApp Application for Mentoring Purposes: A Qualitative Study of English as a Foreign Language (EFL) Teacher Educators in Iran

First National Conference on Modern Technology and English Language Teaching ، 2021-11-21

The Effects of Using Clubhouse on the Iranian Pre-Intermediate EFL Learners' Vocabulary Learning

First National Conference on Modern Technology and English Language Teaching ، 2021-11-12

مقالات سال 2018

The Effect of Inverse Translation on Learning English Apology of Upper Intermediate Iranian EFL Learners

First National Conference on New Trends in English Language Teaching and Applied Linguistics ، 2018-02-15

مقالات سال 2017

Fostering EFL Learners‟ Reading Skill and Self-Regulated Learning in the Virtual World of Second Life

دومین همایش اسیب شناسی زبانهای خارجی در ایران ، 2017-05-04

مقالات سال 2016

Virtual Identity Construction Among Iranian EFL Learners: A Grounded Theory

4th international conference on applied research in language studies ، 2016-11-25

مقالات سال 2015

Social Constructivism and Strategy Based Learning: A Focus on EFL Listening

National Interdisciplinary Conference on Current Issues of English Language Teaching and Learning ، 2015-03-06

Pragmatic development of apology and request through audio-video driven prompts and input enhancement activities in an Iranian EFL context

the third international conference on Language, Discourse and Pragmatics ، 2015-01-30

مقالات سال 2014

Iranian Postgraduate Students\' English Proficiency Problems at Malaysian Universities

The 10th Malaysia International Conference on English Language Teaching (MICELT 2014) ، 2014-09-15

کتب سال 2018

A collection of Short stories

ناشر : انتشارات خط سفید

Selective TED Talks for Speaking and Reading Practice

ناشر : انتشارات ایوبی فر

کتب سال 2017

Challenges in Foreign Language Teaching in Iran

ناشر : Cambridge Scholars Publishing

کتب سال 2016

مقاله نويسي

ناشر : انتشارات راه

English for the students of law

ناشر : خط سفید

پایان نامه های سال 2024

The Effect of Dynamic Assessment on Iranian EFL Learners’ Autonomy, Self-Efficacy, and Academic Engagement

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):شادی نعمتی زاده

Formative assessment of oral presentation skills: A comparison of teacher and peer assessment

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محدثه معینی قوژدی

پایان نامه های سال 2023

The Effect of EFL Teachers' Job Satisfaction on Their Teaching Quality

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مهدیه کاظمی

Authorial Voice in Research Articles on Applied Linguistics Written by Iranian and International Authors

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):نجمه کمش

Iranian EFL University Students Personality Traits and Their Online Learning Satisfaction

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):ناهید جان محمدی سردابی

EFL Teachers’ Use of Oral Corrective Feedback Strategies in Iranian High Schools: A Case Study on 12th-Grade Female classes

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فائزه عبداللهی طبس

پایان نامه های سال 2022

The Relationship between EFL Teachers' Emotion Regulation, Mindset, and Well-Being

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مریم شفاطلب

Iranian EFL Teachers’ Time Perspective and Burnout: The Mediating Roles of Mindfulness and Self-Efficacy

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):علی دانشره

Iranian EFL Teachers’ Cognition and Practice of Written Corrective Feedback in Authentic Classrooms

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مرضیه علیزاده

“Exploring EFL Teachers' Emotion Regulation and its Relationships with Self-efficacy, Work Engagement, and Anger: Toward the Prospects of Effective Teaching”

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):طاهره حیدرنژاد

پایان نامه های سال 2021

On the Effect of Online Autonomy Supportive Behavior of Iranian EFL Teachers on Their Intermediate EFL Learners’ Self-Efficacy

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سیدحسن سیدی

The Effect of Using Flipped Classroom Model on Iranian EFL Students’ Achievement and Satisfaction in Grade Nine

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):زهرا دهقانی

The Relationship between Afghan Bilingual EFL Learners’ Anxiety, Stress and Motivation

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):غلام سخی احسانی

On The Effect of Task-Based Instruction on Iranian Pre-Intermediate EFL Learners’ Speaking Skill Strategy Use

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):امیررضا هوشمند

The Relationship between Iranian Intermediate EFL Students’ Engagement Types and Their Academic Achievement

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):امیر قدس حسن اباد

The Relationship between Iranian Intermediate EFL Learners’ Grammar Knowledge and Creative Writing Skill

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):احسان عبدی

Developing Teacher Immunity Through Post-Induction Mentoring: The Relationship Among Experienced In-service Iranian EFL Teachers’ Immunity, Engagement, Emotions, and Autonomy

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):مصطفی اذری نوقابی

پایان نامه های سال 2020

The Relationship between Collocation Knowledge and Writing Ability of Iranian Intermediate EFL Learners

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سهیلاسادات کروژده

An Ethnographic Inquiry of General English Course at Birjand University of Medical Sciences: Developing, Implementing, and Evaluating a Multimodal Approach

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):نرگس حکمتی

Language Teacher Immunity and its Relationship with HEXACO, Reflective Teaching and Job Insecurity: A Mixed Method Validation

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):هادی رحیم پورسکه

Title of thesis : A Contrastive Corpus Analysis of Paradigmatic Discourse of Research Article Discussions in Applied Linguistics: A Triangulation of Text Mining Tools

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):هادی مسجدی

The Role of Strategic Planning in Iranian Low Intermediate EFL Learners’ Language Aptitude

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سمیرا داورزنی

Formative Peer Assessment of Iranian EFL Students' Grammatical Accuracy: The Role of Teacher in Peer Feedback on Grammatical Accuracy and Students Anxiety

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):احسان شاهی

پایان نامه های سال 2019

ارزشیابی پویای کامپیوتری کنش گفتارهای انگلیسی)عذرخواهی،تقاضا،وامتناع(معانی روزمره و تلویحی زبان آموزان انگلیسی در ایران:یک نگرش مداخله ای Computerized Dynamic Assessment of Speech Ac

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):علی زنگوئی

An Analysis of the Iranian 5th Grade of High School EFL Textbook, Vision 2

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مجید عسکری ازغندی

The Effect of Iranian Intermediate EFL Students’ Self-Regulation on their Writing Proficiency

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محبوبه پاک طینت

An Investigation of EFL Teachers’ Writing Assessment Literacy and Assessment Efficacy: A Socio-Cultural Conception

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):مریم عطایی تبار

Authorial Stance-taking and Engagement by Iranian PhD Candidates of TEFL in Writing Their Dissertations

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):فرخ قدیمی قیداری

the effect of communication strategy (CS) training on the speaking ability of Iranian Intermediate EFL learners

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محمداسماعیل نصرآبادی

The Relationship between Self-esteem and Speaking Ability of Iranian Elementary EFL Learners

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):نعیمه زیرک حسن ابادی

Examining the relationship between teachers’ professional identity ‚teaching styles and their job satisfaction

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مرضیه حکیمی اخنگان

A Comparative Study of Experienced and Inexperienced Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Classroom Questioning Techniques and Error Correction Approaches: A Mixed-Method Study

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):فضل احمد قنبرزهی

The Relationship between Iranian High School EFL Teachers' Self-Regulation and Their Classroom Management

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محمود خسروجردی

Inappropriate Cultural Issues within Imported ELT Materials in Iran: The Case of English Result Series

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فهیمه فرهمندپارسا

A Comparative Study of ELT Teachers’ and Learners’ Perceptions of Iranian Public, Private, and Islamic Seminary Schools of Critical Pedagogy and Critical Thinking: A Mixed-Method Study

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):فاطمه صادقی

پایان نامه های سال 2018

The Effect of Praise Feedback on Iranian EFL learners’ Responses to Future Success and Failure

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فرزانه فیروزی

A Mixed-methods Study on Exploring the Conceptualization of Literacy/Literacies: Cases of EFL Learners' two Generations

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):نرجس عامل صادقی

A mixed-method Study of the Effectiveness of Three Translation Instruction Perspectives (Behaviorist, Cognitive, and Constructivist) among Iranian Students Majoring in English Translation

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):مینو پورفرهاد

The Role of Cultural Schemata in Inferential Reading Comprehension: An Investigation in the Iranian EFL Context

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):الناز ختائی

The Development of English Phrasal Verbs in an Iranian EFL Classroom: Dynamic Assessment and Concept-based Instruction

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فاطمه اکبری

the Complex Dynamic Interplay of Teacher Motivation, Learner Motivation, and L2 Achievement: A Q Methodology research

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):حجت جدائی حاجی خواجه لو

An Argument-based Approach to the Development and Validation of an Academic English Proficiency Test Applying Factor Analysis, IRT, DIF Analysis and Grounded Theory Procedures

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):زهرا حشمتی فر

Learning by Teaching and its Relationship to Educational Orientations

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مهدی داوری ترشیزی

Lexical bundles in Academic Writing by Iranian Advanced EFL Learners

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):ملیکا شکوهی

The Interrelationship between Multiple Identities among Public and Private Iranian English Language Learners: A Critical Discourse Analysis

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سمیه شاهی سمندی

Iranian Undergraduate EFL Students’ Metacognitive Awareness in Writing

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محبوبه ایزانلو

A Comparison of Three Measures of Written Receptive Vocabulary Size: An Argument-based Validation Approach

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):مصطفی جانبی عنایت

پایان نامه های سال 2017

Towards an Ecological Understanding of Iranian EFL learners’ Writing Anxiety Based on Nested Ecosystem Model and Complexity Theory

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):خاطره ثقفی

The Effect of Music on Iranian EFL Learners' Speaking Fluency and their Level of Interest/Motivation

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محسن کشاورزی

Iranian and International Authors’ Use of Citation Types in Scientific Journals on Applied Linguistics

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):بابک طلائی پور

The relationship among fear of negative evaluation, willingness to communicate, and student stroke in Iranian EFL learners

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فرزانه شریف

Group-dynamic Assessment of Iranian Intermediate EFL Learners’ Vocabulary Size

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مصطفی آذری نوقابی

Comparison and the Use of Methodology Section Corpora in EFL Research Articles: A Study on Native Speakers’ and Iranian Authors’ Writing Experience

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محمدمهدی راشدمحصل

An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed-Methods Approach

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):امید ملاحی

پایان نامه های سال 2016

From Heidegger’s Dasein to Socially Just Teaching: Triangulation of Grounded Theory and Hermeneutical Phenomenology to Probe Authenticity, Emotions, and Socially Just Teaching in Iranian EFL Contexts

دانشجوی دوره تحصیلی (دکتری):اکرم رمضان زاده رستمی

The Relationship between Multiple Intelligences, Critical Thinking and Listening Comprehension among Iranian Intermediate EFL Learners

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سیدمجید میرزائی

The Impact of Podcast Use on Visually Impaired Iranian EFL Learners’ Listening Skills and their Attitudes

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فاطمه فیروزآبادی

The Relationship between EFL Learners' Metacognitive Knowledge and Use with their Writing Performance in Using Rehtorical Patterns

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):زهرا مسجدی

The Role of Written Focused Corrective Feedback in Iranian EFL Learners’ Writing Motivation and in their Accurate Use of Articles

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):منصوره صفاری

Virtual Identity Construction Among Iranian EFL Learners: A Grounded Theory

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سمیه حسین زاده

The Effect of Phonics Teaching on Iranian Junior High School EFL Learners’ Ability in Reading and Writing the English Alphabet

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محبوبه شیخ الاسلامی

The Effect of Direct vs. Indirect Corrective Feedback on Iranian Intermediate EFL Learners’ Grammatical Accuracy in Writing

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سهیلا ناصری

The Effect of Multimedia Instruction on Developing Iranian University Students’ Writing Skill

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):الهه اسماعیل پور

The Effect of Short Story Reading on Tertiary Level EFL Students’ Creative Writing Ability

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):ندا بیهقی

The Effect of Using Podcasts on Iranian Upper-Intermediate EFL Learners' Speaking Skill and on their Ability in Overcoming Fear of Speaking

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):پریا ارغیانی

The Effect of Computer-Assisted Metalinguistic Instructions on Intermediate Iranian EFL Learners’ Grammar Proficiency

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):هانیه حسن پور

پایان نامه های سال 2015

Iranian Secondary- level EFL Teachers' Perceptions toward Doing Research and Their Challenges in Research Engagement

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):عفت فتحی ششتمد

Learner Autonomy in EFL Contexts: Student Teachers’ and experienced Teachers’ Beliefs and Practices

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):حسین حسن پور

Iranian High School EFL Learners’ Grammar Learning Strategy Use, Perceptions of Strategy Effectiveness, and Grammar Achievement

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):رقیه حسین زاده

The English pronunciation issues for Iranian EFL students and the most effective strategies to teach pronunciation

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سیدناصر موسوی

The Effectiveness of Speaking Materials for Iranian learners in ELT Institutes: a Comparative Study of Top-Notch and English Result Elementary Course Books

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فاطمه سادات قاسمی کیش

Iranian Junior High School Students’ Attitudes towards Learning English as a Foreign Language and Its correlation with their Achievement Test Scores

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مجید طاهری

Comparing the Effects of L1 and L2 Definitions on Vocabulary Learning through Listening to Stories

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):مریم نور

بررسی مقایسه ای کتاب و متون زبان آموزان ایرانی بر پایه ی تکرار هم آیی کلمات

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):الهام مرادی مرجانه

IMing to Learn: The Effect of Synchronous Mobile Instant Messaging on Iranian Advanced EFL Learners’ Attitude and Reading Comprehension Ability

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):حمید پورطیبی

The Impact of Form Focused Tasks on Iranian High School EFL Learners' Vocabulary Recall and Retention

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سیدعباس موسوی

The Influence of Introducing EFL University Students to the Concepts of Fact and Idea on Their Academic Reading Ability

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):زهرا خسروآزاد

The Analysis of Authoritative and Persuasive Discourse of Iranian EFL Teachers and Their Roles at Public and Private Schools

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سیده حمیده قاسمی

The Effect of Multimodal Presentation on EFL Learners` Listening Comprehension and Self-Efficacy

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فهیمه علیزاده نوغانی

On the Relationship between Teacher-standard-based Professional Development and EFL Learners' and Teachers' Perceptions

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فاطمه مردخدای رودمعجن

POWER POINT PRESENTATION AND IRANIAN HIGH SCHOOL EFL

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):علیرضا رحمانی مقدم

ارزشیابی بسته اموزشی زبان انگلیسی پایه هفتم دوره اول متوسطه مدارس ایران و دوره های ضمن خدمت

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سمانه حسن آبادی

پایان نامه های سال 2014

The Impact of Cornell Note-Taking Method Instruction On Iranian EFL Students’ Grammar Learning

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):ندا سادات معطریان

بررسی رابطه بین تدریس تفکری و احساس خودکارامدی در معلمین زبان انگلیسی

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):حمزه ابوالحسنی حیدرآباد

بررسی تاثیر هوش هیجانی دانشجویان ایرانی بر مهارت خواندن و درک مطلب و استراتژی های خواندن

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فاطمه یاراحمدی

پایان نامه های سال 2013

تاثیر بلند خوانی متن توسط معلم بر درک مطلب متن در بین زبان آموزان ایرانی

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):محمدعلی کوثری

A Task Based Analysis of Exercises in Iranian Third grade of Junior High School English Textbook

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):سحر ملکیان

ارزیابی کتاب زبان انگلیسی پیش دانشگاهی در چهارچوب نیازها، اهداف، محتوی و روش شناسی

دانشجوی دوره تحصیلی (ارشد):فاطمه آب خضر

مدیر گروه زبان و ادبیات انگلیسی

تاریخ شروع فعالیت 1391-12-22
تاریخ پایان فعالیت: 1394-06-07

مدیر گروه زبان و ادبیات انگلیسی

تاریخ شروع فعالیت 1391-12-22
تاریخ پایان فعالیت: 1392-12-22